Saturday, December 27, 2008

Bersama Ustaz Nasaruddin

Seperti mana yang semua tahu, baru-baru ini Jack Daniel's telah datang ke Kelantan untuk berdebat dengan Husam Musa. Memang seperti yang diperkatakan, Khairy memang tegap dan tinggi orangnya. Jarinya tirus dan dia selalu kelihatan segak, yakin dan mukanya selalu menunjukkan yang dia ni ego dan sombong.

Aku sebagai jurukamera pinjaman pada waktu itu, sempat megambil beberapa keping gambar sebagai kenang-kenangan. Tapi aku bukanlah "big fan" sangat dengan Khairy ni. Aku tak kisah pun dengan dia mahupun geng-geng UMNO yang terpekik terlolong macam budak-budak tak educated.

Dalam kepanasan debat tersebut aku sempat merakamkan memori indah bersama idola aku yang telah lama aku puja selama ini. Antara quote yang menjadi bahan untuk aku menyindir geng-geng UMNO :

YB UMNO : Maksudnya Perdana Menteri hok, hok dok kato bagus sakni tuh, hok Perdana Menteri yang bowok Isalm Hadhari tu ko?

Ustaz Nasa : Betul, Pok Loh Badawi ni bagus tapi Islam Hadhari hok dia bowok tu tidak bagus. Itu dua benda yang berbeza. YB ni bagus, tapi jadi wakil rakyat UMNO tu KURANG BAGUS!


hahaha... enjoy the pic and videos...


Photobucket









No comments: